საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
სამაგისტრო ნაშრომი-კონცენტრაცია უმაღლესი განათლება |
24 |
IV |
კვლევითი კომპონენტი ითვალისწინებს 2 სასწავლო კურსის ათვისებას სამეცნიერო კვლევის მიმართულებით, და სამაგისტრო ნაშრომის შესრულებას პროგრამის დამამთავრებელ სემესტრში
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
კვლევის მეთოდები სოციალურ მეცნიერებებში |
6 |
I |
კვლევის მეთოდები განათლებაში |
6 |
II |
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
საკონსულტაციო პროექტი უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში |
12 |
IV |
სტუდენტი ირჩევს სასურველი კონცენტრაციიდან (ზოგადი ან უმაღლესი განათლება) არანაკლებ24 კრედიტს (12 ECTS სავალდებულოდ და 12 ECTS არჩევით) და ახდენს საკუთარი პროფილის სპეციალიზაციას აღნიშნული მიმართულებით. არჩეული კონცენტრაცია წარმოადგენს შესაბამისი პრაქტიკული პროექტის არჩევის წინაპირობას დასაშვებია კონცენტრაციის სხვა სასწავლო დისციპლინების არჩევა არჩევითი სასწავლო კურსების კრედიტების ხარჯზე
კომპონენტი - უმაღლესი განათლება
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
უმაღლესი განათლების პოლიტიკ |
6 |
II |
Higher education policy(ინგლისურ ენაზე) |
6 |
II |
განათლების ეკონომიკა და ფინანსების მართვა უმაღლეს განათლებაში |
6 |
II |
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
ზრდასრულთა განათლება |
6 |
III |
საგანმანათლებლო პროგრამის შეფასება და მონიტორინგი |
6 |
III |
კურსდამთავრებულთა რესურსის მართვა |
6 |
III |
უმაღლესი განათლებლის პედაგოგიკა |
6 |
III |
გლობალიზაციის გავლენა უმაღლეს განათლებაზე |
6 |
III |
ინოვაციური საგანმანათლებლო ტექნოლოგიები |
6 |
III |
უმაღლესი განათლება მდგრადი განვითარებისათვის |
6 |
III |
სტუდენტი ირჩევს სასურველი კონცენტრაციიდან (ზოგადი ან უმაღლესი განათლება) არანაკლებ24 კრედიტს (12 ECTS სავალდებულოდ და 12 ECTS არჩევით) და ახდენს საკუთარი პროფილის სპეციალიზაციას აღნიშნული მიმართულებით. არჩეული კონცენტრაცია წარმოადგენს შესაბამისი პრაქტიკული პროექტის არჩევის წინაპირობას დასაშვებია კონცენტრაციის სხვა სასწავლო დისციპლინების არჩევა არჩევითი სასწავლო კურსების კრედიტების ხარჯზე
კომპონენტი - ზოგადი განათლება
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
ზოგადი განათლების პოლიტიკა და მენეჯმენტი |
6 |
II |
ფინანსების მართვა ზოგად განათლებაში |
6 |
II |
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
ეროვნული სასწავლო გეგმა |
6 |
III |
ბავშვობის ინტერდისციპლინარული კვლევები |
6 |
III |
სკოლამდელი განათლების პოლიტიკა |
6 |
III |
პროფესიული ეთიკა ზოგად განათლებაში |
6 |
III |
ინტელექტუალური დარღვევეის მქონე მოსწავლეთა განათლება |
3 |
III |
ბავშვისა და მოზარდის კოგნიტური განვითარება |
6 |
III |
ინკლუზიური განათლების საფუძვლები |
6 |
III |
არჩევითი სასწავლო კურსები
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
განათლების ფილოსოფია |
6 |
I,IV |
ჯგუფის რესურსების მობილიზება და მართვა |
6 |
I,IV |
განათლების სოციოლოგია |
6 |
I,IV |
გენდერი: თეორია და პრაქტიკა განათლებაში |
6 |
I,IV |
ადამიანური რესურსების მართვა საგანმანათლებლო დაწესებულებებში |
6 |
I,IV |
პროექტების წერა და მენეჯმენტი (ლოგიკური ჩარჩოს მოდელი - LFA) |
6 |
I,IV |
კარიერული განათლება და პროფესიული ორიენტაცია |
6 |
I,IV |
ჯანსაღი ცხოვრების წესის დაგეგმვა და მართვა |
3 |
I,IV |
მეცნიერების მენეჯმენტი |
6 |
I,IV |
ფონდების მოზიდვა (Fundraising) და მართვა |
6 |
I,IV |
შრომითსამართლებრივი ურთიერთობები |
6 |
I,IV |
ტრენინგის მართვის ტექნოლოგიები |
6 |
I,IV |
კომუნიკაციები და მოლაპარაკებები მულტიკულტურულ კონტექსტში |
6 |
I,IV |
სამეცნიერო წერა |
6 |
I,IV |
მრავალგანზომილებიანი სტატისტიკური ანალიზი SPSS გამოყენებით |
6 |
I,IV |
განათლებისა და პედაგოგიკის ისტორია |
6 |
I,IV |
სტუდენტი სამაგისტრო პროგრამის ფარგლებში გადის სასწავლო კომპონენტს პროგრამის სავალდებულო(36 კრედიტი)არჩევითი კონცენტრაციის (არანაკლებ 24 12+12 კრედიტი)და არჩევითი(12 კრედიტი) კომპონენტებიდან სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული წესით.დასაშვებია კონცენტრაციიდან დამატებითი სასწავლო დისციპლინების გავლა არჩევითი სასწავლო კურსების კრედიტების ხარჯზე
საგანი |
ECTS |
სემესტრი |
განათლების ფსიქოლოგიის პრინციპები |
6 |
I |
განათლების მართვა ინტერკულტურულ გარემოში |
6 |
I |
ლიდერობა განათლებაში: თეორია და პრაქტიკა |
6 |
II |
მონიტორინგი და შეფასება განათლების სისტემაში |
6 |
II |
შედარებითი განათლების სამართალი |
6 |
III |
განათლების სისტემები და სტრუქტურა |
6 |
I |