სეუ - საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი

არ მსურს გამოწერა

ინგლისური ფილოლოგიის დამატებითი (minor) პროგრამის სასწავლო კომპონენტების ( სავალდებულო და არჩევითი სასწავლო კურსების) შინაარსი, სწავლის და სწავლების მეთოდებისა და კრედიტების მოცულობის გათვალისწინებით, უზრუნველყოფენ ამ კომპონენტით დასახული სწავლის შედეგების მიღწევას, ცოდნასა და გაცნობიერებას.

კურსდამთავრებული ფლობს ინგლისურ ენას B 2 დონეზე, აქვს ზოგადი ლექსიკის მდიდარი მარაგი; გააჩნია გარკვეული ცოდნა ინგლისური ენის მორფოლოგიის, სინტაქსისის და სემანტიკის დარგში; იცნობს რთულ გრამატიკულ კონსტრუქციებს; იცის საუბრის წარმოების ტექნიკა; იცნობს სხვადასხვა დარგის ტექსტებს და მათთან მუშაობის მეთოდებს; გაღრმავებული აქვს საქმიანი სფეროს ლექსიკა და იცის საქმიანი წერილების შედგენა და წერილობითი კომუნიკაციის წარმოების ხერხები; იცნობს აუდირების მეთოდებს.
იცის ინგლისური ლიტერატურის ისტორიის საკითხები შუა საუკუნის პერიოდიდან თანამედროვეობამდე; იცის ამ პერიოდების ლიტერატურული მიმდინარეობები და იცნობს წარმომადგენლებს; აცნობიერებს ინგლისელი მწერლების ნაწარმოებთა პოეტიკას, რომელთაც განსაზღვრეს მთელი ლიტერატურული ეპოქების სპეციფიკა და შინაარსი.

 ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი

სტუდენტი ფლობს სასაუბრო ლექსიკის ყველა ძირითად ასპექტს: კითხვის, წერის, მოსმენისა და საუბრის უნარებს B 2 დონეზე.
საუბარი: სტუდენტს შეუძლია ისაუბროს სხვადასხვა საყოფაცხოვრებო თემებზე (მუსიკა, მედია, ქალაქები, მეცნიერება, ბიზნესი და რეკლამირება); შეუძლია საკუთარი მოსაზრების გამოხატვა განვლილი ლექსიკური მასალის გამოყენებით, მონაცემთა სინთეზი; დისკუსიაში, კამათში, პრობლემის გადაჭრაში მონაწილეობა ყველა სასაუბრო ნორმების დაცვით და საკუთარი არგუმენტების მოყვანა.
კითხვა: შეუძლია B2 დონის შესაბამისი ინფორმაციული, სამეცნიერო თუ მხატვრული ტექსტების წაკითხვა, შინაარსის გაგება, წაკითხულის ანალიზი, დასკვნების გამოტანა და მიღებული მონაცემების სინთეზი.
წერა: ჩამოყალიბებული აქვს წერითი უნარ–ჩვევები და შეუძლია პრაქტიკაში გამოიყენოს მიღებული ცოდნა: მართლწერის წესები, ესეს, თხზულების, დოკუმენტის ან საქმიანი წერილის შედგენის ნორმები; შეუძლია ორთოგრაფიულად, გრამატიკულად და აზრობრივად სწორად შეადგინოს ნებისმიერი სახის წერილობითი ტექსტი მდიდარი ზოგადი ლექსიკის გამოყენებით.
მოსმენა: შეუძლია რთული ავთენტური აუდიო მასალის მოსმენა და აღქმა, უცხოელ თანამოსაუბრეთა მეტყველების გაგება და სწორი რეაგირება; ინფორმაციის განზოგადება და/ან დაკონკრეტება; ჩანაფიქრის და ქვეტექსტების ამოცნობა; სტილის, ინტონაციის და განწყობის განსაზღვრა.
სტუდენტს შეუძლია გაარჩიოს და გადმოსცეს ტექსტის შინაარსი; დააფიქსიროს საკუთარი დამოკიდებულება, დაწეროს მოკლე მიმოხილვა; გამოიყენოს მიღებული თეორიული ცოდნა მხატვრული ტექსტის დედანში ადეკვატური აღქმა-გააზრებისა და ანალიზისათვის.
შეუძლია იმსჯელოს ნაწარმოებებში მოცემულ პრობლემატიკაზე; გადმოსცეს ნაწარმოებების შინაარსი და ავტორების მოკლე ბიოგრაფია; გაანალიზოს ლიტერატურული და სოციალურ-კულტურული მოვლენები ინგლისური ლიტერატურის ისტორიის საკითხებში შუა საუკუნებიდან დღემდე.

დასკვნის უნარი

კურსდამთავრებულს შეუძლია პრობლემების გაანალიზება და სათანადო დასკვნების გაკეთება; სტუდენტს განვითარებული აქვს ახალი და გამოყენებული მონაცემებისა და სიტუაციების ანალიზის და დასკვნის გამოტანის უნარი; მას შეუძლია შეაჯამოს და შეაფასოს მისაღები და მიღებული შედეგები; ენობრივი თეორიული მასალის წაკითხვისას სტუდენტს შეუძლია შესასწავლ საკითხებთან დაკავშირებული სამეცნიერო ლიტერატურის კრიტიკული ანალიზი, ენის საკითხებზე დისკუსიის წარმოება. განვითარებული აქვს კომუნიკაციის უნარი
კურსდამთავრებულს შეუძლია სხვა კულტურის წარმომადგენელს გაუზიაროს საკუთარი მოსაზრებები და აზრები და დაამყაროს კომუნიკაცია ინგლისურ ენაზე; წარმართოს დიალოგი განსხვავებული სიტუაციების გარშემო, მიიღოს მონაწილეობა დებატებსა და დისკუსიაში. სტუდენტს შეუძლია გრამატიკულად გამართული წინადადების აგება, შეუფერხებელი მეტყველება ქართულ და ინგლისურ ენაზე. სტუდენტს შეუძლია ინფორმაციის გადაცემა ზეპირი და წერილობითი ფორმით, საკითხისადმი საკუთარი დამოკიდებულების წარდგენა, დისკუსიებში მონაწილეობა, კითხვა-პასუხის რეჟიმში მუშაობა. შეუძლია ინგლისური ფილოლოგიის საკითხებზე წერილობითი ანგარიშის და პრეზენტაციის მომზადება საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებით და მათ წარდგენა სპეციელისტაბთან და არასპეციალისტებთან.

სწავლის უნარი

სტუდენტს შეუძლია საკუთარი სწავლის პროცესის თანმიმდევრულად და მრავალმხრივად შეფასება, შემდგომი სწავლის საჭიროებების დადგენა, კერძოდ, გააზრებული აქვს სწავლისა და განვითარების მიმართულებით ცოდნის მუდმივად გაღრმავების აუცილებლობა, როგორც პროფესიაში წარმატების უმნიშვნელოვანესი პირობა.

ღირებულებები

სტუდენტი მონაწილეობს ღირებულებების ფორმირების პროცესში და ისწრაფვის მათ დასამკვიდრებლად, რაც გამოიხატება შემდეგში: სტუდენტს გამომუშვებული აქვს პატივისცემის გრძნობა უცხო ქვეყნის კულტურის, ტრადიციების, კანონებისა და წეს–ჩვეულებების მიმართ. აცნობიერებს უცხო ქვეყნის ღირებულებებს და გამოიყენებს მათ კულტურათაშორისი კომუნიკაციის საწარმოებლად.
შეუძლია კულტურათა დიალოგში ჩართვა ინგლისურენოვანი ინფორმაციის მიღების და ამოკრეფის პროცესში, შეფასებების გამოთქმა, საკუთარ კულტურულ გამოცდილებასა თუ გარემოსთან პარალელების გავლება.

2024-04-26 08:06:15 Connection: opening to smtp.gmail.com:587, timeout=300, options=array ( 'ssl' => array ( 'verify_peer' => false, 'verify_peer_name' => false, 'allow_self_signed' => true, ),)
2024-04-26 08:06:15 Connection: opened
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "220 smtp.gmail.com ESMTP t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 220 smtp.gmail.com ESMTP t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: EHLO seu.edu.ge
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-smtp.gmail.com at your service, [35.207.99.126]"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-SIZE 35882577"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-8BITMIME"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-STARTTLS"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-ENHANCEDSTATUSCODES"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-PIPELINING"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-CHUNKING"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250 SMTPUTF8"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 250-smtp.gmail.com at your service, [35.207.99.126]250-SIZE 35882577250-8BITMIME250-STARTTLS250-ENHANCEDSTATUSCODES250-PIPELINING250-CHUNKING250 SMTPUTF8
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: STARTTLS
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "220 2.0.0 Ready to start TLS"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 220 2.0.0 Ready to start TLS
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: EHLO seu.edu.ge
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-smtp.gmail.com at your service, [35.207.99.126]"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-SIZE 35882577"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-8BITMIME"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-AUTH LOGIN PLAIN XOAUTH2 PLAIN-CLIENTTOKEN OAUTHBEARER XOAUTH"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-ENHANCEDSTATUSCODES"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-PIPELINING"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250-CHUNKING"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "250 SMTPUTF8"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 250-smtp.gmail.com at your service, [35.207.99.126]250-SIZE 35882577250-8BITMIME250-AUTH LOGIN PLAIN XOAUTH2 PLAIN-CLIENTTOKEN OAUTHBEARER XOAUTH250-ENHANCEDSTATUSCODES250-PIPELINING250-CHUNKING250 SMTPUTF8
2024-04-26 08:06:15 Auth method requested: LOGIN
2024-04-26 08:06:15 Auth methods available on the server: LOGIN,PLAIN,XOAUTH2,PLAIN-CLIENTTOKEN,OAUTHBEARER,XOAUTH
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: AUTH LOGIN
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "334 VXNlcm5hbWU6"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 334 VXNlcm5hbWU6
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: bm9yZXBseTFAc2V1LmVkdS5nZQ==
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "334 UGFzc3dvcmQ6"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 334 UGFzc3dvcmQ6
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: MTU5NzUzMTIz
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "535-5.7.8 Username and Password not accepted. For more information, go to"
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "535 5.7.8 https://support.google.com/mail/?p=BadCredentials t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 535-5.7.8 Username and Password not accepted. For more information, go to535 5.7.8 https://support.google.com/mail/?p=BadCredentials t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp
2024-04-26 08:06:15 SMTP ERROR: Password command failed: 535-5.7.8 Username and Password not accepted. For more information, go to535 5.7.8 https://support.google.com/mail/?p=BadCredentials t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp
SMTP Error: Could not authenticate.
2024-04-26 08:06:15 CLIENT -> SERVER: QUIT
2024-04-26 08:06:15 SMTP INBOUND: "221 2.0.0 closing connection t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp"
2024-04-26 08:06:15 SERVER -> CLIENT: 221 2.0.0 closing connection t6-20020a05600c450600b0041a3e724fc5sm18172396wmo.19 - gsmtp
2024-04-26 08:06:15 Connection: closed
SMTP Error: Could not authenticate.
SMTP Error: Could not authenticate.