




HH Recruitment აწარმოებს გაყიდვების ოფიცრების შერჩევას თბილისსა და რუსთავში ერთ-ერთი საერთაშორისო ბანკისთვის, რომელიც ფუნქციონირებს საქართველოში.
ძირითადი მოვალეობები:
- პოტენციური კლიენტების ინტერესების დადგენა და საბანკო პროდუქტების შეთავაზება.
- პოტენციურ კლიენტებთან შეხვედრების დაგეგმვა და განხორციელება;
- პოტენციური კლიენტებისთვის პროდუქტის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდება: პრეზენტაციების გამართვა;
- შესაბამისი საბანკო პროდუქტის გაყიდვის პროცესის სრული მართვა.
ძირითადი მოთხოვნები:
- სასურველია უმაღლესი განათლება;
- სასურველია გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია მართვის მოწმობა.
პიროვნული თვისებები:
- მოლაპარაკებისა და დარწმუნების უნარი;
- პრეზენტაციების ჩატარების უნარი;
- დამოუკიდებლად და გუნდში მუშაობის უნარი.
დამატებითი ინფორმაცია:
- ანაზღაურება 300 ლარი;
- ბონუსები 300 ლარიდან;
- ტრეინინგები და შესაბამისი სერთიფიკატები საბანკო პროდუქტების შესახებ;
- სამუშაო განრიგი: ორშაბათი-პარასკევი 9:30 – 17:30 ან 10:30-18:30, შაბათი - 9:30-14:30.
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს: ტესტირება და შემდგომ გასაუბრება
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ ელ-ფოსტაზე : Sales.hrbank@gmail.com